Nyheder til skoleledelsen
Dato: 02-07-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i juli. Dato: 01-06-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i juni. Dato: 01-05-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i maj. Dato: 02-04-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i april. Dato: 01-03-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i marts. Dato: 01-02-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i februar. Dato: 02-01-2018 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i januar. Dato: 13-12-2017 Intro: Når det pædagogiske personale har en stærk fælles tro på, at de kan løfte elevernes læring, påvirker det elevernes i høj grad læringen – og det har større effekt end eksempelvis forældrenes uddannelsesniveau. Dato: 01-12-2017 Overskrift: Intro: En skoleleders travle hverdag rummer et væld af opgaver. En del af dem er skal-opgaver. Få overblik over, hvad der skal gøres i december. Dato: 23-11-2017 Overskrift: Intro: Når pædagogiske ledere, fx skolelederen, uddannelseslederen eller teamkoordinatoren, fokuserer på elevernes læring, har det positiv betydning for elevernes udbytte af undervisningen, konkluderer de seneste årtiers forskning i pædagogisk ledelse. I et nyt vidensnotat fra Danmarks Evalueringsinstitut er der udvalgt en række centrale forskningsfund, der fortæller om, hvordan lederen kan praktisere god pædagogisk ledelse, der understøtter elevernes læring – i grunds
|